ALIS to w pełni zautomatyzowana infolinia, będąca alternatywą dla działających 24h/7/365 infolinii obsługiwanych przez konsultantów. Rozwiązanie to zakłada osiągnięcie zbliżonej skuteczności reagowania na zgłoszenia przy znacznie niższych kosztach utrzymania.

Fotolia 116154078 M

ALIS służy do automatycznego przyjmowania zgłoszeń a następnie podejmowania działań prowadzących do usunięcia problemu poprzez szybkie i skuteczne powiadomienie serwisantów. Może być stosowana w sytuacji, gdy istnieje konieczność zapewnienia wsparcia serwisowego analogicznego do klasycznej infolinii przy redukcji kosztów wdrożenia oraz utrzymania.

System ALIS kierowany jest do firm lub instytucji, które muszą zapewnić skuteczne a często ciągłe wsparcie techniczne dla oferowanych przez siebie produktów oraz usług. ALIS jest rozwiązaniem redukującym koszty w stosunku do infolinii obsługiwanej przez zatrudnionych konsultantów, dzięki czemu Klient może przeznaczyć więcej środków na rozwój właściwej infrastruktury i kadry serwisowej.